روش دیلیت اکانت تلگرام

تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 3
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 803
  • بازدید کلی : 3387
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.118.193.108
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 8
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 8
    بازدید ماه : 243
    بازدید کل : 3387
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    روش دیلیت اکانت تلگرام

    روش دیلیت اکانت تلگرام

    تلگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه چت در کشورما است که در دو نسحه پرطرفدار اندروید و ios هم موجود میباشد. اگر به هر دلیلی دیگر نمیخواهید در تلگرام باشید و خواستار حذف تلگرامتان باشید باید به سایت حذف تلگرام مراجعه کنید. توجه کنید با دیلیت اکانت تلگرام  همه ی گروهها و چت هاو کانال ها به طور کامل پاک میشود و امکان برگشت آن نیست. دیلیت اکانت تلگرام یکی از تکنیک هایی است که گاهاً کابران این پیامرسان نیاز دارند با آن آشنایی پیدا کرده و آنها را مورد استفاده قرار دهند. در واقع گاهی اوقات پیش می آید که کاربران شبکه های اجتماعی مختلف مثل telegram برای همیشه یا مدتی با دنبال کردن مراحل دیلیت اکانت تلگرام تصمیم به ترک رسانه‌های اجتماعی میی گیرند. در چنین حالتی معمولا به دلیل مشغله‌ های کاری و تحصیلی سعی می‌ کنند تا با دیلیت اکانت تلگرام یا هر برنامه دیگری از پیام رسان‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی دوری کنند و در آینده و در زمان مناسبی مجددا این برنامه ها را نصب کرده و به آنها بازگردند. یکی از این رسانه‌های اجتماعی که از این دست اتفاقات در آن زیاد رخ می‌دهد و کاربران به دنبال آموزش روش های دیلیت کردن آن هستند، پیامرسان تلگرام است. کاربران این پیامرسان به دلایل مختلفی که پیش تر به آن اشاره شد، به دنبال حذف اکانت تلگرام هستند. تلگرام یکی از پیامرسان های شناخته شده در جهان است که به دلیل تاکیدی که روی سرعت و امنیت دارد در میان افراد در سرتاسر جهان به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. شما می توانید از این پیامرسان روی هر دستگاهی استفاده کنید و از قابلیت های بی نظیر آن استفاده نمایید. اما موضوعی کهوجود دارد این است که گاهاٌ افراد به دنبال روش دیلیت اکانت تلگرام به صورت کلی هستند. موضوعی که در هنگام تلاش برای حذف اکانت تلگرام باید به خاطر داشته باشید این است که بعد از حذف برنامه با استفاده از یکی از روش هایی که در ادامه گفته می شود، تمامی اطلاعات شما مثل چت ها، مخاطبین، گروه ها و… نیز حذف می شود.

     

    روش دیلیت اکانت تلگرام

    دیلیت اکانت تلگرام همانطور که از اسم آن Telegram Delete Account پیداست به معنی حذف حساب کاربری تلگرام می باشد. دلایل بسیاری برای حذف اکانت تلگرام از سوی کاربران آن وجود دارد مثل مشغله کاری و یا مزاحمت سایرین و ... که یک کاربر تصمیم به پاک کردن اکانت تلگرام خود می گیرد اما چگونه دیلیت اکانت تلگرام انجام دهیم؟ به صورت کلی حذف دائمی اکانت تلگرام از طریق سایت my.telegram.org انجام می شود که لینک مستقیم آن را در این قسمت ارا ئه کرده ایم. اما با توجه به مسدود بودن این سایت در کشور علاوه بر روش مستقیم و از طریق سایت بسیاری از کاربران مایلند که با روش دیلیت اکانت تلگرام فوری و از طریق دانلود برنامه و ربات های حذف اکانت تلگرام اقدام به این کار نمایند که در ادامه مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. فیلم های آموزش دیلیت اکانت تلگرام هم در اینترنت به فراوانی یافت می شود که می توانید از آن ها استفاده کنید.

    دیلیت اکانت تلگرام در گوشی های اندروید و آیفون تا حد زیادی شبیه به هم هستند و تفاوت چندانی بین آن ها وجود ندارد. هم چنین حذف اکانت تلگرام هم از طریق گوشی و هم از طریق کامپیوتر امکان پذیر است و تفاوت چندانی هم بین آن ها وجود ندارد. سوال دیگری که کاربران در خصوص این موضوع دارند این است که با حذف اکانت تلگرام چه می شود و چه اتفاقی برای اطلاعات و چت های آن ها می افتد ؟ چندبار دیلیت اکانت امکان پذیر است آیا می توان به تعداد نامحدود اکانت حذف کرد و مجددا با همان شماره اکانت جدید ساخت؟ برای پاسخ به همه این سوالات و آموزش نحوه پاک کردن حساب کاربری تلگرام خود با ادامه این نوشتار همراه باشید. 

    بعد از آنکه نکات مهم در مورد دیلیت تلگرام و پاک کردن حساب کاربری را عنوان کردیم، حال نوبت به آن می‌رسد که با زبانی ساده و بسیار گویا در مورد پاک کردن اکانت تلگرام برای همیشه صحبت کنیم. ما در ادامه تمامی مراحل را قدم به قدم ارائه کرده و به شما کمک می‌کنیم تا در صورت نیاز به این فرآیند، بدون سردرگمی، با نحوه دلیت اکانت تلگرام آشنا شوید و بدون هیچ مشکلی حساب خود را پاک کنید. مراحل پاک کردن حساب شخصی در این برنامه به شرح زیر می‌باشد:

    1. لینک https://my.telegram.org/auth?to=deactivate را در مرورگر گوشی خود یا مرورگر سیستمی که در اختیار دارید وارد کرده و آن را سرچ کنید. این اولین کاری است که برای حذف اکانت تلگرام باید انجام دهید.

    2. در این مرحله از نحوه دیلیت اکانت تلگرام با استفاده از شماره تماس، به یک صفحه جدید وارد می‌شوید و یک کادر خالی در آن مشاهده خواهید کرد. در این کادر باید شماره تلفنی که قصد دارید عملیات بر روی آن انجام شود را وارد کنید. در وارد کردن شماره دقت داشته باشید و به دو نکته دقت کنید:

    شماره را به درستی وارد کنید. حتما شماره کد ایران، یعنی شماره ۹۸+ را نیز قبل از شماره خود تایپ کنید. توجه کنید که بعد از وارد کردن کد ایران، نیازی نیست که عدد صفر را نیز وارد کنید. اگر در این مرحله از دلیت اکانت تلگرام اشتباهی صورت گیرد حذف حساب کاربری تلگرام شما به درستی انجام نخواهد شد

    3.  بعد از آنکه شماره را به درستی وارد کرده و مطمئن شدید که هیچ خطایی در این بین مرتکب نشده اید، بر روی دکمه next کلیک کنید.

    4.  کار دیگری که در پاسخ به سوال چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم، باید انجام دهید باز کردن تلگرام گوشی و یا سیستم است. برنامه تگلرام یک کد برای شما ارسال کرده و شما می‌بایست آن را کپی کرده و یا آن را یادداشت کنید.

    5.  حال باید مجددا به صفحه مرورگر و جایی که در حال حذف تلگرام و پاک کردن حساب کاربری خود بودید، مراجعه کرده و کد کپی شده را در آن وارد نمایید.

    6.  در کادری که در زیر عبارت confirmation code دیده می‌شود، کد را وارد کرده و بر روی دکمه sign in کلیک کنید و مراحل حذف اکانت تلگرام را ادامه دهید.

    7.  چنانچه تمام مراحل دیلیت اکانت در تلگرام را تا به اینجا درست انجام داده باشید و کد را نیز به درستی در محل مورد نظر تایپ کرده باشید، به صفحه delete account هدایت خواهید شد.

    8.  در بین گزینه‌های موجود بر روی لینک delete account کلیک کرده تا بتوانید به مراحل بعدی دیلیت اکانت تلگرام وارد شوید.

    9.  در نهایت به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که از شما علت پاک کردن اکانت تلگرام برای همیشه را سوال می‌کند. اگر تمایل اشته باشید می‌توانید در کادر مربوطه جواب خود را به صورت انگلیسی وارد کنید در غیر این صورت بر روی delete my account کلیک کنید.

    10.  در قدم بعدی روش دلیت اکانت تلگرام باز هم از شما پرسیده می‌شود که آیا واقعا در مورد پاک کردن حساب کاربری خود مطمئن هستید یا خیر. اگر هیچ شک و شبهه‌ای در رابطه با این موضوع ندارید بر روی کادری که yes, delete mu account را نشان می‌دهد، کلیک کنید.

    11.  در این مرحله نیز تلگرام شما به صورت کامل پاک خواهد شد و این پیغام Your account was successfully deleted from our system. Come back soon برای شما به نمایش در خواهد آمد.

    توجه داشته باشید که اگر بخواهید باز هم می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و برای این موضوع نیز هیچ گونه ممانعتی وجود ندارد، اما فراموش نکنید که اگر سه بار دیلیت اکانت تلگرام را برای یک خط انجام داده باشید، اجازه ورود به حساب کاربری را نخواهید داشت و این موضوعی است که به ریسک آن نمی‌ارزد.

     

    روش دیلیت اکانت تلگرام

     

    پاک کردن اکانت تلگرام به صورت خودکار

    برنامه تلگرام، برای کاربران خود گزینه‌ای در نظر گرفته تا در صورتی که تمایل داشتند حذف دائمی اکانت تلگرام به صورت خودکار انجام شود. در این روش، کاربر به تنظیمات برنامه وارد شده و به برنامه اعلام می‌کند که اگر در طی مدت یک زمان مشخص وارد حساب کاربری خود نشد تلگرام به صورت خودکار برای پاک کردن آن اقدام کند. شما می‌توانید این مدت زمان را به صورت دستی مشخص کنید. به صورت معمول، این قابلیت بر روی ۶ ماه تنظیم شده است اما می‌توان آن را تغییر داد. مثلا اگر تصور می‌کنید که ممکن است بیش از ۶ ماه بنا به هر دلیلی فرصت چک کردن حساب کاربری خود را نداشته باشید، تاریخ آن را بر روی یک سال تنظیم کرده تا از جهت پاک نشدن خودکار اکانت تلگرام خیال خود را آسوده کنید. فرآیند حذف اکانت به روش خودکار نیز روش خاص خود را داشته که در ادامه شما را در جریان آموزش دیلیت اکانت تلگرام قرار خواهیم داد. برای حذف تلگرام به صورت خودکار اعمال زیر را انجام دهید:

    1.  برای دلیت اکانت تلگرام به صورت خودکار، برنامه تلگرام خود را باز کنید.

    2.  در این مرحله باید به قسمتی که معمولا تنظیمات این برنامه را انجام می‌دادید، بروید.

    3.  کلمه setting را پیدا کرده، بر روی آن کلیک کنید و یا یک تب بزنید و وارد آن شوید.

    4.  در قسمت بعدی نحوه دیلیت اکانت تلگرام، privacy and security را یافته و بر روی آن تب بزنید.

    5.  به بخش delete my account رفته و بر روی گزینه if away for کلیک کنید تا به تنظیمات این قسمت وارد شوید.

    6.  در این مرحله از دیلیت تلگرام باید یکی از تاریخ‌های مشخص شده را انتخاب کنید. یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک سال در این لیست ذکر شده و شما می‌توانید یکی از آنها را به دلخواه انتخاب نمایید.

    7.  بعد از آنکه یکی از تاریخ‌های مشخص شده را انتخاب کردید، بر روی دایره‌ای که در کنار آن قرار دارد تب زده و آن را به حالت فعال در آورید. برای مثال اگر تاریخ مورد نظر شما ۶ ماه باشد، به این معنی خواهد بود که در صورتی که به مدت ۶ ماه وارد حساب کاربری خود نشدید، پاک کردن اکانت تلگرام برای همیشه به صورت خودکار انجام شود.

    8.  در نهایت نیز اگر در طی مدت مشخص شده وارد حساب خود نشدید، حذف دائمی اکانت تلگرام صورت خواهد گرفت و حساب شما برای همیشه پاک می‌شود.

     

    روش دیلیت اکانت تلگرام

     

    شرایط دیلیت اکانت تلگرام

    احراز هویت

    اگر قرار بود به راحتی حساب تلگرام را حذف کرد، هر کسی نیز قادر بود تا اکانت شما را پاک کند. به همین جهت در اولین مرحله شما باید حساب کاربری خود را تایید کرده و به نوعی احراز هویت کنید. به این منظور حتما باید شماره‌ی شما در برنامه‌ی تلگرام فعال باشد و همچنین به آن دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت راهی برای حذف آن وجود ندارد.

     

    استفاده از مرورگر

    همانطور که اشاره شد دیلیت اکانت telegram بدون استفاده از نسخه‌ی سایت غیرممکن است. به همین جهت شما باید از یک مرورگر استفاده کنید تا به پاکسازی شماره‌ی خود اقدام کنید.

     

    فیلترشکن

    با توجه به اینکه تلگرام در ایران فیلتر است، باید حتما برای ورود به سایت این شبکه‌ی اجتماعی و همچنین خود برنامه از فیلترشکن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های تغییردهنده‌ی آی‌پی نیز بهره ببرید.



    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید